2Dec

SUNT IPOCRIT, DECI EXIST XXI!!!

Ieri a fost o emisiune foarte interesanta la TVR 1 incepand cu orele 21.00 numita Restaurare. Invitati excelenti, istorie si un prilej foarte bun de a aniversa tara noastra prin patrimoniul ei.

Greata m-a apucat cand am vazut cine a fost sponsorul emisiunii. Rosia Montana Gold Corporation!!! Adica aceia care vor sa faca praf un pamant, o comunitate, o localitate si un sit de patrimoniu, toate pentru interesul lor economic si financiar.

Este jignitor ca in Romania pentru bani orice este posibil, chiar si lupul sa pazeasca stana iar cei care distrug istoria tarii noastre sa se laude ca o sustin.

Distribuie articolul:

4 comentarii

  1. Am fost recent la Rosia, si pot spune ca ceea ce a facut Gold Co. acolo e similar cu un ‘genocid’ asupra cladirilor istorice.
    Investitia lor de milioane e o mare minciuna, iar prelatele care stau pe cladiri sunt ‘praf in ochi’, o disimulare a adevaratelor interese de speculatie economica si distrugere in masa. Rosia Montana va fi un imens crater, o imensa galeata, un punct negru pe harta tarii.

  2. Destul de offtopic, dar in linie cu titlul. Tocmai am vazut sfarsitul emisiunii Sinteza Zilei ( Antena 3 ) in care au fost invitati dl Geoana, dl Antonescu si dl primar. Mi se pare ca am visat. Am vazut un Antonescu incredibil, un liberal care spunea cum e el complementar cu Geoana si Johannis, cum, daca Geoana va fi bun, el il sustine si pentru al doilea mandat, ca el NU VREA SA SCHIMBE BINELE DE DRAGUL MAI BINELUI. Brusc, Geoana nu mai era demagog, ci era un expert in ale diplomatiei. Imi pare rau ca m-am lasat amagit. Imi pare rau ca am crezut in ideea politica a PNL. Imi vine sa ma duc sa votez Basescu, macar ala e dictator pe fata. Da nu ma duc.

  3. pt CSB

    politica poate fi o amanta dura…..

  4. Salve Razvan. pot sa-ti spun ca fiind chiar acolo, am avut o discutie cu un realizator al emisiunii restaurare care mi-a spus ca cei de la Gold Corp. au fost primii si singuri care au „sarit ” sa sponsorizeze aceasta emisiune. Nu e neaparat de criticat faptul ca au un departament de marketing foarte bun si ca incearca sa arunce praf in ochii nostri ci mai mult faptul ca nu s-a gasit altcineva dornic sa investeasca in cultura.
    Inca o data se demonstreaza ca daca nu sunt interese nu ne pasa de cultura!!!!!!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii *

*